POWr Social Media Icons

About Me

My photo
Kaunas, Lithuania
Bandau pažinti ir atrasti save. Kiekvieną dieną stengiuosi atrasti kažką naujo.

Sunday, February 5, 2012

Brrr..





Narcizai ant palangės suteikia vilties, kad pavasaris greitai, o mintis vis teleportuojuosi į šiltus kraštus. Bet kaip sakoma, nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Yra laiko pasėdėti internete ir pagaudyti idėjų/ Radau giliai užkištą raktų pakabutį, tai sugalvojau, tą gražiai blizgančią gėlytę pasikabinti ne ant raktų, o ant kaklo.
Gero likusio savaitgalio!

8 comments:

  1. Aš manau, kad šis dienoraštis ir Tamsa autorė, esanti labai stilinga, todėl apdovanoju stilingo blogo apdovanojimu.:} Daugiau informacijos gali rasti http://www.dreisena.blogspot.com/

    Nepakartojamos dienos. ;)

    ReplyDelete
  2. Tikrai pavasariu pakvipo nuo narcizu foto :) ir pakabutis labai labai!

    p.s. ziauriai jaukus Tavo blogas;)

    ReplyDelete
  3. Matau, kad pavėlavau ir nebūsiu pirma, bet aš taip pat skiriu Tau “Stylish Blog'2012” apdovanojimą :}

    ReplyDelete
  4. Ohoo esu tikrai mielai nustebus, tikrai net negalėjau pagalvoti, kad kada sulauksiu tokio apdovanojimo! :) Nuoširdžiai AČIŪŪŪŪŪ Jums mergaitės!!:)**

    ReplyDelete
  5. Koks jaukus ir mielas blogas, kaip as jo anksciau neatradau :) Turi auksines rankeles :)

    Sandra
    Organizuoju konkursą 100$ kuponui shopbop.com parduotuvėje laimėti! - Kur mano raktai?

    ReplyDelete
  6. Man ypač patinka blogo nuotaika:))
    http://stylishlifeby.blogspot.com/
    A.:*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...